Dr.Urszán Albert önmagáról
2015. október 21. írta: Dr. Urszán Albert plasztikai sebész

Dr.Urszán Albert önmagáról

Rólam...

1984-ben végeztem a Semmelweis Orvostudományi Egyetem Általnános Orvosi Karán. 1988-ban sebészeti szakvizsgát szereztem.

Plasztikai sebészeti tanulmányaimat 1991-ben kezdtem el, 25. éve vagyok ezen a szakterületen.

A plasztikai sebészeti szakvizsgát 1993-ban szereztem meg.

Az elmúlt 25 évben számtalan kongresszuson, továbbképzésen vettem részt Bécsen, Rómán, Párizson keresztül New York, San Franciscoig, Rio de Janeirótól Melbourne-ig szerte a világon, csak a legfontosabbakat említve.

2001-ben alapítottam meg az Aesthetic Kft-t, illetve Aesthetic Plasztikai Sebészetet. melynek keretein belül több ezer esztétikai műtétet végzem.

Ezt az oldalt azért hozattam létre, mert szeretnék cégem az Aesthetic Plasztikai Sebészettől elkülönítve is megjelenni, ugyanis bizonyos hirdetések megtéveszthetik az irántam érdeklődőket, és nem velem kapcsolatos, cégemhez nem tartozó, hasonló elnevezésű oldalakra próbálják irányítják őket.

Ezért szerettem volna egy önálló, nevemhez tartozó BLOG-ot, ahonnan az érdeklődők biztosan elérhetik vállakozásom minden szükséges információval ellátott oldalát.

A bejegyzés trackback címe:

https://plasztikai-sebeszetrol.blog.hu/api/trackback/id/tr228009439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása